.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارائه ۳ تسهیلات ویژه به حجاج بیمار ایرانی
ارائه سه تسهیلات ویژه به حجاج بیمار ایرانی طی دیدار رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران با معاون رئیس بیمارستان ملک عبداله در مکه مکرمه محقق و نهایی شد.

ارائه سه تسهیلات ویژه به حجاج بیمار ایرانی طی دیدار رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران با معاون رئیس بیمارستان ملک عبداله در مکه مکرمه محقق و نهایی شد.

به گزارش تسنیم، در جلسه‌ای سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ایران با عماد خیاط معاون رئیس بیمارستان ملک عبداله در مکه مکرمه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه مقرر شد بیماران قلبی را که جهت پذیرش می‌بایستی به سایر بیمارستان‌های مکه اعزام و از آن طریق به این بیمارستان مجهز انتقال یابند، به طور مستقیم به این بیمارستان انتقال داده شوند.

همچنین رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران از معاون رییس بیمارستان ملک عبداله خواست تا در صورت نیاز داروهای خاص و کمیاب مورد نیاز زائران را از طریق این بیمارستان فوق تخصصی تهیه شود که با این درخواست موافقت شد.

در این جلسه همچنین مقرر شد شماره تلفن مستقیمی برای پذیرش زائرین ایرانی بدون واسطه نیز دایر شود.

عماد خیاط معاون رییس بیمارستان ملک عبداله مکه مکرمه میزبان سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر بود که در این جلسه به منظور هماهنگی بیشتر و اخذ خدمات ویژه برای ارائه خدمات بهتر به زائران ایرانی صورت پذیرفت. رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر را در این دیدار، رئیس بیمارستان مکه، و پزشکان رابط همراهی می‌کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.